O I Congreso Mundial de Prensa e Publicacións Gratuítas estudará como a prensa gratuíta entra en internet

Dossieres

Uns 330 expertos de vinteseis países analizarán os cambios debidos á revolución tecnolóxica no I Congreso Mundial de Prensa e Publicacións Gratuítas, que inaugurará a vicepresidenta primeira do Goberno, María Teresa Fernández de la Vega.

No congreso, organizado pola Asociación Española de Editoriais de Publicacións Periódicas (AEEPP), a maior asociación de editores de prensa en España, integrada por 126 empresas, tamén intervirán a presidenta da Comunidade de Madrid, Esperanza Aguirre, e o ministro de Industria, Turismo e Comercio, Miguel Sebastián.

"A prensa gratuíta é un dos fenómenos máis relevantes dos que se produciron nos últimos anos no sector da comunicación e do xornalismo", segundo o presidente da AEEPP e director do diario gratuíto "20 minutos", Arsenio Escolar.

O congreso, que se prolongará ata o 2 de outubro, dedicarase "a analizar para onde van os medios gratuítos e a estudar as transformacións e adaptacións que o oficio do editor de prensa debe realizar debido á revolución tecnolóxica e aos cambios nos hábitos de vida e de consumo do público", indicou Escolar.

Como relatores, figurarán os responsables dos máis relevantes casos de éxito de prensa gratuíta do mundo e expertos nos contidos, as novas tecnoloxías, as diferentes modalidades de distribución, os lectores, os anunciantes, a integración das redaccións ou Internet, entre outras cuestións.

Tamén expoñerán as súas experiencias Porsteinn Palsonn, fundador no ano 2001 do diario islandés "Fréttabladid", o primeiro medio gratuíto diario en distribuírse directamente de casa na casa; Alfredo Treviño, director de arte de "The Times" de Londres e autor do deseño do gratuíto "The London Paper", e Lawson Muncaster, directivo de City AM, un diario gratuíto financeiro de Londres.

Así mesmo, se atoparán entre os relatores Juergen Volpp, presidente de Health&Beauty, editorial alemá con máis de trinta publicacións en dezaseis países; Adriano Miguel de Tejada, director do diario Libre de República Dominicana, e Sixto Arias, ex presidente de Mobile Marketing Association e director xeral de Havas Media.

No marco do congreso, o holandés Piett Bakker, profesor da Facultade de Ciencias da Comunicación da Universidade de Amsterdam, presentará un informe sobre prensa gratuíta no mundo e o español Fernando Martínez Vallvey, da Universidade Pontificia de Salamanca, outro informe sobre a prensa e as publicacións gratuítas en España.

EFE
HOY TECNOLOGÍA

Documentación