'News of the World', adeus a 168 anos de escándalos
O pasado domingo, 10 de xullo, o tabloide dominical News of the World publicarase por última vez tras 168 anos. O semanario sensacionalista, irmán do diario The Sun (que se publica de luns a sábado), propiedade do magnate da comunicación Rupert Murdoch faleceu de éxito tras propiciar o maior escándalo da súa longa vida.
O xornal de News Corporation inmisciuse na vida privada de famosos e descoñecidos ata tal punto que picou os teléfonos do príncipe Guillermo, futuro herdeiro ao trono británico, de familiares das vítimas do atentado do 7-J e ata do actual ministro de Finanzas, George Osborne, cuxo xefe, David Cameron, é amigo persoal da actual conselleira delegada de News International, empresa editora de ambos os xornais, e foi directora do propio News of the World cando os seus reporteiros comezaron a picar os teléfonos de celebridades de Hollywood, deportistas, políticos e membros da realeza.
Desde o seu nacemento, en outubro de 1843, dirixiuse ás clases máis desfavorecidas e menos educadas con contidos, enfoques e titulares que buscaban provocar o escándalo. O seu crecemento foi continuado e en 1939 roldaba os catro millóns de números vendidos, o que provocou a imitación doutros editores, que copiaron e modelo e encheron os kioskos británicos de xornais sensacionalistas. En 1950 converteuse no rotativo máis vendido do mundo, cunha media que superaba amplamente os oito millóns de unidades e picos por encima dos nove.
Hoxe, News of the World vende unha media de 2.657.232 exemplares, segundo o medidor de audiencias de Reino Unido, Abc, e a súa web rexistra os domingos uns 70.000 usuarios únicos, segundo Google Trends.
EL PAÍS